Doprava zadarmo
Poradíme online
Kamenná predajňa

Často kladené otázky (FAQ)

PRODUKTY

  • Ako je to s Windowsom pri upgrade SSD?
    Pôvodný HDD v notebooku kompletne vymažeme a osadíme k nemu M.2 SSD. Následne doinštalujeme čistú inštaláciu Windowsu na SSD. Budete mat dve particie C(SSD) a D(HDD). Pri doinštalácii sa na SSD vytvorí skrytá particia (cca 500MB). Z nej sa dá spustiť obnova systému ak by bola neskôr potrebná. Po doinštalácii Windowsu doinštalujeme najnovšie ovládače, aktualizácie a nevyhnutné aplikácie pre bezproblémový chod. Pred cestou k vám ešte NTB otestujeme, nech máme istotu, že je všetko tak ako má byť.
  • Ako spustím obnovu systému v prípade problému?
    Obnova sa spúšťa cez Štart-Nastavenie-Aktualizácia a zabezpečenie-Obnovenie a pod „Obnoviť výrobné nastavenie tohto PC“ stačí kliknúť na „Začať“. Potom už krok za krokom postupovať podľa inštrukcií na obrazovke. Nie je to žiadna veda a určite to zvládnete. Len nezabudnite na to, že dáta na disku budu ZMAZANÉ.
  • Ako spraviť čistú reinštaláciu Windows 10 bez použitia možnosti „obnova“, alebo v prípade výmeny HDD?
    Najjednoduchšia možnosť je stiahnuť si z Microsoftu nastroj „windows media creation tool“. Tento nástroj vám vytvorí USB klúč alebo DVD z ktorého si windows doinštalujete. Licenciu si inštalácia automaticky načíta z UEFI FW a aktivácia prebehne automaticky po pripojení NTB k internetu.
  • Je potrebné sa o notebook starať?
    NTB odporúčame čistiť od prachu aspoň 1x ročne nakoľko prehrievanie ma negatívny vplyv na životnosť zariadenia. Môžete prísť k nám do predajne a NTB vám na počkanie vyčistíme v rámci záručnej doby bezplatne. Môžete si zakúpiť sprej so stlačeným vzduchom a základnú údržbu zvládnete aj doma.
  • Viete mi v rámci služby Ready to Go nainštalovať iné programy?
    V princípe vieme zákazníkovi nainštalovať akúkoľvek bezplatnú aplikáciu na vyžiadanie. Pokiaľ má zákazník záujem o platený software, tak nás stačí kontaktovať a dohodneme si ďalší postup.
  • Viete mi zabezpečiť aj upgrade SSD alebo RAM?
    Samozrejme. Stačí si objednať k počítaču alebo notebooku aj želané rozšírenie a naši technici sa postarajú o upgrade.
  • Sformátoval som si pevný disk na notebooku a prišiel som o predinštalovaný operačný systém Windows. Ako si ho mám obnoviť?
    Žiaľ kompletnú inštalačnú zostavu od výrobcu (ASUS/Acer) stiahnuť nedokážete. Má ju k dispozícii len priamo výrobca. Pri takejto situácii je riešením doinštalovať čistú inštaláciu Windows 10 priamo od Microsoftu. Dá sa stiahnuť nástroj media creation tool priamo na stránke Microsoftu (https://www.microsoft.com/sk-sk/software-download/windows10) a pomocou neho si môžete vytvoriť inštalačné USB. Je to však len čistá inštalácia Windows a aplikácie konkrétneho výrobcu je potrebné stiahnuť rovno na jeho stránkach. V prípade ďalších otázok sme Vám k dispozícii.
  • Ako je to v takomto prípade s licenčným kľúčom k operačnému systému Windows?
    Licenčný kľúč si inštalácia vyčíta automaticky z NTB a nie je ju potrebne zadávať ručne. Systém sa následne aktivuje, keď sa NTB pripojí k internetu.

DOPRAVA

  • Koľko stojí doprava?
    Doprava úplne zadarmo a neúčtujeme si ani poplatok za dobierku. Viac informácií.
  • Akú prepravnú spoločnosť používate?
    Využívame a dlhodobo spolupracujeme so spoločnosťou DPD s ktorou sme maximálne spokojný.
  • Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?
    Áno, objednávky je možné vyzdvihnúť v našej predajni v Prievidzi počas pracovných dní medzi 9:00 a 17:00 hod. Po dohode je možné tovar vyzdvihnúť aj mimo pracovnej doby.
  • Ako dlho budem na tovar čakať?
    V prípade, že máme tovar skladom a objednávka je vytvorená do 16:30 hod, tak tovar bude doručený nasledujúci pracovný deň. V prípade objednania inštalácie Ready to Go sa doba dodania predlžuje najčastejšie o 24 až 48 hodín.
  • Doručujete aj do ČR?
    Áno, tovar posielame aj do Českej republiky. Viac informácií.

PLATBY

  • Ako spôsoby platenia ponúkate?
    Ponúkame možnosť platby online cez službu CardPay (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Discover), na dobierku alebo bankovým prevodom. Pri osobnom odbere v našej predajni je možné platiť v hotovosti alebo kartou.
  • Účtujete si poplatok za dobierku?
    Nie, za dobierku si neúčtujeme žiadny extra poplatok.
  • Účtujete si poplatok za osobný odber?
    Nie, osobný odber v našej predajni je taktiež úplne bezplatný
  • Ponúkate nákup na splátky?
    Áno, ponúkame nákup na splátky cez spoločnosť HomeCredit. Viac informácií.

ZÁRUKA a REKLAMÁCIE

  • Aká je záručná doba?
    Štandardná záručná doba je 2 roky od kúpy zariadenia. Podrobnejšie informácie o uplatnení záruky nájdete tu!  Kompletný reklamačný poriadok je k dispozícii tiež :-)
  • Čo mám robiť v prípade poruchy?
    V prípade poruchy zariadenia v záručnej lehote máte niekoľko možností. Najjednoduchší a najrýchlejší spôsob ako zabezpečiť opravu je zaslať zariadenie priamo do servisného strediska MSI v Poľsku. Stačí vyplniť online formulár na stránke MSI a následne si kuriér príde pre vaše pokazené zariadenie a takisto vám ho aj opravené privezie späť a to všetko úplne bezplatne. V prípade že ste z okolia Prievidze, tak môžete zariadenie priniesť aj ku nám a my vybavíme jeho zaslanie na opravu. Aj keď sme oficiálny predajca značky MSI, tak do zariadení nesmieme zasahovať okrem prípadov upgradu notebookov a počítačov. Zariadenia sa opravujú len v autorizovanom servisnom stredisku MSI v Poľsku a žiadny oficiálny predajca na Slovensku nesmie vykonávať záručné opravy.
  • Prídem o záruku v prípade upgradu RAM alebo SSD?
    Nie. Upgrade notebooku nemá žiadny vplyv na záruku zariadenia. Vo väčšine prípadov je upgrade notebooku umožnený jednoduchým prístupom zo spodnej strany a nie je potrebné ani jeho kompletné rozobratie.